Flyt.

Det är bara så, vissa dagar flyter det. Andra inte.
Idag är en flytdag.

+Träffade min nya chef/praktikhandledare idag. Hon är trevlig. Jag är ledig tre veckor i juli. Perfekt.
+Jag fick stipendium. Perfekt.
+Jag fick Nordjobb i Täby. Det var roligt, fast jag inte tar emot platsen. Kvinnan som ringde tyckte att det var synd eftersom jag hade goda meriter. Trevligt. (men hon var ju svensk, förstås...)
+ Föreläsningen i kommunikation gick bra. Ibland undrar jag varför jag inte läst mer svenska än jag gjort. Det är ju så intressant. Ibland.
+Jag var sugen på godis och så fick vi en låda salmiak av LM då vi hämtade dem från båten. Heelt perfekt!

Jo. Det är flyt nu.
Tar väl stopp på onsdag då jag presenterar kandidaten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback