MinPlan

är definitivt av ondo! Ingenting fungerar. Det lyser rött överallt och jag förstår inte nyttan med att tvingas göra upp en studieplan för redan avlagda studier! Jag har mindre än 10 kurser kvar vid akademin och detta känns definitivt som bortkastad tid.

MinPlan är en bra idé. Faktiskt. När det väl börjar löpa är det säkert ett effektivt sätt att ha koll på sina studier. Men, med en förutsättning. Man ska kunna använda systemet också!

Just nu känns det inte speciellt användarvänligt. Jag fattar åtminstone ingenting.
MinPlan påstår att jag har 400 studiepoäng för tillfället. Men då skulle jag väl för bövelen inte sitta här ännu, eftersom jag behöver 300 för min magister!

Jag ska på MinPlan-handledning idag och jag kommer inte att vara glad.
Tror bestämt att jag ska tvinga studiechefen att göra upp min plan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback