Sol ute, sol inne...

Värmeböljan fortsätter, både utomhus och inomhus. 26 grader i vårt lilla kryp-in, och det känns som om man skulle vilja vädra. Haha. Som om inte alla fönster + balkongdörren redan skulle stå på vid gavel!

image71

Slutade redan efter lunchen idag, då jag tog ut en halv semesterdag för att läsa på tent. Suck. Sommartenter är plågsamma så varför utsätta sig själv för dem?! Men gjort är gjort, jag är anmäld så det är bara att försöka så gott man kan. Men att plugga, förutom att jobba, i den här värmen är ingen höjdare! Jag tog med mig filt och tentlitteratur och cyklade iväg till Kuppisparken där jag la mig i gräset och läste. Det fläktade riktigt skönt där, så det var en ganska bra idé. Bra att förena nytta med nöje :)

Annars stressigt på jobbet nu de sista dagarna innan Kursen börjar. Jag har sadlat om till sekreterare, och har de senaste dagarna plockat mer papper än jag gjort det senaste året. Jag förbereder de kursmappar deltagarna ska få, och multiplicerar man antalet kursmappar som är 36 med antalet papper i varje så kommer man snabbt upp i höga siffror. Och ännu är de inte färdiga. Pust.

Ikväll ska jag på cykeltur med L. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback