Tystnad

Här ekar det tyst.

Veckan har skenat iväg, det är redan torsdag kväll och dags för Farewell party för kursdeltagarna. Jag ska servera lite smått, ha hand om lite praktiska saker och sånt men nog själv också dricka några glas vin.

Skulle inte alls ha lust med något party, utan helst bara ligga här hemma och slappa men vad gör man? Är istället ledig fram tills lunchen imorgon, vilket alltså innebär ännu en sovmorgon den här veckan! :)

Jag vet inte om jag dragit på mig nåt virus eller nåt, men jag är inte i skick. Mår konstigt. Kanske beror det på gårdagens kebab. Det var typ den godaste kebab jag någonsin ätit, men aj vad min mage inte tyckte om den. Jag hade hemska magkrämpor hela kvällen och ännu imorse kände jag av det. En lätt släng av matförgiftning? Knappast, då skulle jag säkert mått sämre, men kanske var yogurthen i den gammal? Eller så var den helt enkelt inte laktosfri. Funderar nämligen att jag blivit laktosintolerant och har på sistone skippat mjölken och försökt hålla mig till HYLA-produkter. Med resultat att jag mått bättre - ingen svullen mage.

Men nu är klockan tio över. Och jag ska vara på jobbet igen halv sex.
Dags att sminka sig, med andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback