Veckoslut i sikte

Kebab på lunchen blir man trött av. Jag var igen och lunchade med min nya (kommande) chef. Hon är nog så trevlig, så kommer absolut att trivas med att vara hennes assistent. 

Efter lunchen var jag på uppdrag till Turku Touring och hämtade info om händelser i Åbo 13-25.8, då det är Advanced Course on the International Protection of Human Rights här och människor från hela världen kommer på kurs. Det ska bli intressanta och hektiska veckor. Jag ska hjälpa till och ordna, ta emot dem och så där i allmänhet svara på deras frågor och assistera där jag kan. Sen att jag troligen får träffa fru president Halonen också, kommer som bonus :) Tarja med make ska nämligen komma och besöka kursen. Spännande, minsann.

En halvtimme tills kaffepaus.
En och en halv timme tills jag slutar.
Kunde vara sämre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback