Juulän

Det känns som att julafton är imorgon istället för i övermorgon! Första julmaten åts idag hemma hos min snubb, före han åker iväg på jobb ikväll. Och det var gott, så gott! Jag brukar ju alltid säga att jag inte tycker om julmat, men idag var det jättegott. Imorgon kommer mina huliganer till syskonbarn hem från Sverige, så det här är sista lugna kvällen hos familjen G. Fast vi väntar förstås på dem! Ska baka pepparkakor och klä granen med dem imorgon. Och så ska jag se på Shrek 3 med Elias. Och sen är det julafton! Jag har fixat familjens tomte i år, så det är klappat och klart. Några julklappar har jag ännu att slå in och sen tror jag mamma har nåt litet städprojekt kvar, annars borde nog allt var färdigt inför julen. Jo det förstås, maten ska ju också göras. Nu ska jag krypa ner under filten och vänta på att nån annan också ska komma hem så det blir lite liv i huset...

God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback