Söndagkväll.

Jag har varit konstant trött hela helgen. Kanske har det att göra med torsdagen, kanske inte. Lite skoljobb har jag fått gjort, men inte alls så mycket som jag hade tänkt. Nåja. Inget är riktigt panik, så det ordnar sig. Förstår faktiskt inte vart tiden har försvunnit! Kanske har jag sovit bort den. Och så har jag ju städat och handlat. Sett på film. Läst. Promenerat. Dessutom haft en hel del msn-analyser. Och igår kväll var M här och tittade på Melodifestivalen. Som vanligt hävde vi i oss en hel del god mat också. Räksmörgåsar och varma chokladpäron med glass denna gång. Mums!

Det har varit lite för tyst här i helgen. Tur att Snubben kommer hem ikväll så det blir lite liv igen! Ska vara snäll och fixa en räkmacka åt honom tills han kommer, så blir han nog glad.

Måndag imorgon igen. Jag borde inte ha skola varken imorgon eller på tisdag, så det blir att sitta hemma och skriva, skriva, skriva. Tråkigt, jag skulle tusen gånger hellre gå på föreläsning!

Men nu har Idols börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback