Gäsp.

Idols var bra. En del av dem kunde till och med sjunga! Fantastiskt. Mera Idols blir det på onsdag, eller var det torsdag? Märkliga sändningstider, onsdagar/torsdagar och söndagar. Jaja, så är det.

Har åstadkommit en stycken CV och ett stycke ansökningsbrev idag. Bravo. Får nog lov att redigera ännu, dock, på slutet blev jag så trött så det blev mest franska streck. Nya tag imorgon, om jag hinner.

Nu ska jag dricka en kopp te (mitt nya med passion fruit, mango and orange) och sen gå och knyta mig. Ska nog läsa lite i min finska roman också. Jag har kommit in i den nu och hej, vad det går! Den verkar rätt skryp faktiskt.


Godnatt skrapälhatt.

Och jo, nu är också persiennen i sovrummet på plats. Utmärkt mot den kommande vårens solgass, tror jag, och ganska snyggt också för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback