Bara kul nästan jämt

Pustar ut.

Vilken rolig vecka, återigen. Shopping, shopping, shopping.
Det är kul med besök. Och tungt i längden att kombinera jobb, shopping och annat nöjesliv. Ikväll ska jag gå och sova tidigt. Men skoj har vi haft, trots regnet.

Ikväll har jag tittat igenom mina digitala fotoalbum. Det är nog dags att framkalla då senaste bilderna i det riktiga fotoalbumet är två-tre somrar gamla...

Ny telefon funderar jag också på. Min fyra år gamla Nokia-nånting hotar nämligen med att säga upp bekantskapen. Sorgligt, men sant. Ett nytt batteri kunde kanske rädda vår vänskap, men jag vet inte om det är värt det. Dessutom vägrar min mp3-spelare spela normalt mera, så en telefon med mp3-spelare vore nog en bra lösning. Bara jag kunde bestämma mig för vilken jag vill ha nångång.

Annat på gång då? 
Down By The Laituri, fredag fredag fredag, bröllopsdresspanik, Muminvärlden, lunch med nya chefen, och icke att förglömma: NEW YORK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback