Telefon och festival

Jag undrar vad den här dator har för problem idag? Den är inte alls med. Långsam och underlig. Får väl hoppas att den bara tillfälligt krånglar!


Här är min nya kompis. Hoppas vi ska bli goda vänner :)

image60
www.nokia.fi


Var på lång cykeltur idag, i blåsten. Först till Länsikeskus för att titta på telefoner och sen vidare till Citymarket i Kuppis för att handla mat och födelsedagspresent åt Elias som snart fyller sju. Och som om några dagar åker hem till Enköping igen efter nästan två månader i Närpes. Jag köpte penal och pennor, borde väl passa en som snart är förstaklassist! Helst skulle jag velat ta en fin blå penal med Nalle Puh på, men jag antar att födelsedagsbarnet inte skulle ha uppskattat den :) Han är ju sju och tycker att han växt ifrån Nalle Puh. Tsss.

Jag undrar om det tänker börja regna ikväll igen? Om inte ska jag ta pussikalja med och gå och sätta mig med L&M och gänget och insupa lite festival.

Ha en skön lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback