Magnum Strawberry White

Godast just nu!

image36
Bild från www.gb.se

Blev ingen strand idag, jag nöjde mig med utomhusbadet i Kuppisparken. Otroligt härligt där! Det fläktade lite så det var inte för hett och poolen var skönt svalkande. Men före det var jag och klippte mig. Det är nog första gången jag behövt anstränga mig för att hålla minen i klippstolen! Men hårtvätt och klippning på 25 minuter säger väl allt. Hon var alltför stressad, lyssnade nog på mina instruktioner på finska, som var helt okej, men det blev ändå inte som jag ville ha det. Alltför kort! Och pannluggen blev helt fel!

Annars pratade jag just med systeryster som semestrar i Israel. Nästan lika varmt här som där, fast jag har varken vackra berg eller Genesarets sjö att blicka ut över...

Kommentarer
Postat av: Irene

Smakade Strawberry White första gången idag, men nä...den var för söt för min smak :) Föredrar nån annan Magnum istället.

2007-06-10 @ 19:49:23
Postat av: Cia

Magnum mandel är också god!

2007-06-12 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback