Tv links!

Det här är min nya favoritwebbsida! Där hittar man alla möjliga och omöjliga tv-serier, filmer, musikvideor och tecknade serier. Intressant. Six Feet Under ska jag se senare ikväll.

Men först skulle det gälla att få ordning i klädskåpet, dammsuga och diska. Usch, vad tråkigt.

Min cykel fick förresten en blessyr dag. Den hade blåst omkull och stänkskärmen hade blivit så sned att den gned i framringen så att det omöjligen gick att cykla. Hur mycket jag än bände och vred fick jag inte den på plats igen. Så jag fick halvt bära den från stan till jobbet, där jag lyckligtvis sprang på J som kunde få den i cykelskick igen. Fast som den ska är den inte, fortfarande är stänkskärmen helt skev. Så att, det blir nog en tur till cykelbutiken i veckan. En enda liten omkullvältning ska väl banne mig en cykel måsta klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback