Värme och bröllop

Man kan bara konstatera att det är väldans hett just nu! Just nu är det bara 24 grader i Åbo, men dagtid senaste veckan har det varit uppemot 30. Härligt! Det är inte så fasligt varmt på jobbet faktiskt, men visst är det svettigt emellanåt. Här hemma står mätaren på 27 grader, men jag vet inte om den stämmer. Det låter lite väl varmt? Inomhus, alltså.

Jag brände mig i nacken då jag och Snubb planterade skog i lördas och det är besvärligt att inte exponera nacken för solen då man är korthårig. Man vill ju inte direkt gå omkring i poloblus heller! Så jag är fortfarande röd. Aj aj, inte bra.

Förresten blev vi bjudna på bröllop idag! Jag som trodde det skulle bli bröllopsfritt i sommar blev väldigt glad! Det är ju alltid skoj med bröllop, så det ser vi fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback