Lägesrapport onsdag.

Jag borde kanske ändra temat på hela min blogg till jobbsökning eller nåt liknande, eftersom alla inlägg tycks handla om jobb...
Det är aktuellt även idag. Jag var imorse på ny intervju och det här jobbet skulle jag faktiskt riktigt gärna vilja ha! Jag trodde inte det skulle vara något för mig, men det lät jätteintressant! Får veta redan idag eller imorgon hur det går, så det är lite spännande just nu. Tror mig ha bra chans, men har varit "nära" så många gånger nu att jag inte alls vet. Det är svårt när det är så många sökande! Alltid finns det någon som är bättre.

Nog pratat om jobb. Ska lämna in kandidatavhandlingen till handledaren idag för genomläsning. Den är inte färdig, men börjar ta sig någorlunda. Om en vecka ska jag lämna in den och om två veckor presentera den på seminariet.

Mamma kommer hit idag. Undrar vad vi ska hitta på ikväll?

Men nu är det lunchdags och sedan föreläsning, ny kurs som har det "spännande" namnet organisationens administration och marknadsföring. Låter lite Hankenaktigt, så jag är inte alltför inspirerad :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får jobbet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback