Motiverad.

15 mars idag, Sofias födelsedag!

Var helt säker på att jag skulle tvingas tillbringa dagen i ett feberrus. Har legat vaken halva natten och vridit och vänt mig i svett alt. frossa, så jag trodde nog att hela jag skulle glöda idag, men icke. Jag har ont i halsen och är lite snuvig men annars i skick. Tur, tur, tur!

Jag skulle verkligen inte hinna vara sjuk och den flunssa som härjar verkar inte vara av den lindriga sorten. Så jag drogar mig med Finrexin och Ibusal och däremellan med te och honung. Vitlöken är slut, annars skulle jag nog knapra på den också.

Gissa vad jag ska göra idag?
Skriva såklart! Dags att inleda kapitel fem. Äntligen börjar jag komma in på kärnan i uppsatsten: bloggidentiteten. Hittills har jag gått igenom vad en blogg är, vad identitet är och en massa annan teori. Nu kan jag äntligen börja skriva det intressanta!

Ikväll blir det belöning i form av pizza. M och jag ska gå till Dennis. Har knappt varit ute ur lägenheten den här veckan, så det ska bli kul. Och gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback