Shopping.

Oj jösses, nu har jag trampat runt på stan sen klockan halv ett. Jag är helt färdig, men nöjd med mina inköp. Stassen är nu fullbordad med röda hääärliga ballerinaskor som är hur söta som helst. Jag var bara tvungen att köpa dem! De matchar perfekt med min röda scarf. Dessutom kommer jag nog att gå i dem hela våren och hela sommarn.


 www.dinsko.se

En handväska behövde jag också och lyckades pricka in inköpet på rätt dag då de hade -20% på allt idag. Den är vit och kan användas både som kuvertväska och med långt band. Prima. Nytt puder och strumpbyxor har jag också skaffat.

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta igen mig innan jag börjar dammsuga.

Snubben kommer hem ikväll. Borde göra mat tills dess, men jag undrar vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback