Floppad finska.

Jo, jag hade ju språkprov imorse.
Slutsats: Jag blir ingen pol.kand. i vår. Inte förrän julen, faktiskt.

Vilken flopp! Det började så bra med hör- och läsförståelsen, då speciellt läsförståelsen visade sig vara ganska lätt. Sen var det ju en skrivuppgift också. Jag valde en av två uppgifter, och skrev en arbetsansökan. Tiden tog slut. Jag gick ut, och får i korridoren höra en flicka som beklagar sig över att hon först i sista stund observerat att man skulle skriva båda skrivuppgifterna. What? Jag pratar med A och hon bekräftar det. Vilken miss! Jag fattar inte att jag missat det. Verkligen inte!

Dit rök en helsikes massa poäng och loppet är antagligen kört.
Gissa om jag är arg på mig själv? Har nog aldrig cyklat så fort hem som idag...

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback