På väg.

image32

Det blir Stockholm i juni! Bokade precis en resa som blev billigare med svenska stamkundskortet än med finska. Det är service, att påpeka det. Jag skulle kunna åka nu, är totalt uttråkad. Skulle på promenad med kompis, men typiskt nog började det regna precis just då. Så jag får gå/springa/cykla en tur själv nu då det bara duggar lite.

Jag trodde helgens resa var under kontroll, men nej. Min "chaufför" åker redan på fredag förmiddag, så nu står jag återigen utan färdmedel. Men det ordnar sig nog. Fast efter den här helgen åker jag inte uppåt landet på länge! Eller tja, kalendern påstår att det är midsommar om tre och en halv veckor, så det blir väl om tre och en halv veckor då. Och sen ner hit igen en vecka. Och så upp på semester några veckor. Och efter det Åbo igen. Verkar bli ett evigt rajtande hit och dit den här sommaren!

Fast det är ju bra då det händer saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback