Sömnlös.

Gäsp. Kunde inte alls sova inatt, så jag fick ta igen det nu efter jobbet. Är ändå förvånansvärt pigg trots att jag var vaken ännu efter fyra inatt och steg upp halv åtta. Ibland är det bara så, att man inte hittar sömnen. Det är för varmt, man är kissnödig, behöver dricka,  ligger obekvämt, oroar sig för att man ska upp snart, snart. Sen så är klockan plötsligt jättemycket och man får panik, och då somnar man ju verkligen inte! Till slut gick jag och la mig på soffan. Då somnade jag! Minns att jag då jag var mindre brukade vända håll i sängen då jag inte kunde sova. Brukade funka det också...

Snubb är ledig så veckan är fylld av aktiviteter. Ikväll ska vi hitta på skoj med L&M.

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback