Vilken dag är du född?

Kolla på: http://goto.glocalnet.net/peking/birth.html


Jag är tydligen ett lördagsbarn, vilket innebär att jag får

får arbeta för födan och slita hårt. Den som är född på en lördag, har sällan tur med kärlek. De har vanligen lycka med sig i handel och penningaffärer.


Hmm. Jag undrar det, jag :)

Snubben for precis iväg. Han börjar jobba imorgon igen, så nu är jag home alone sex dagar på nytt. Eller inte egentligen, åker upp till plattlandet på fredag och firar syrran som bestämt håller på och blir gammal :) Problemet är bara att det verkar som om jag måste ta buss. Och för att kunna ta buss måste jag sluta tidigare på fredag, om jag inte vill åka först 21 och vara hemma först kring 1-tiden. Och om jag ska sluta tidigare måste jag jobba in det, typ imorgon. Och så är det ju ruinerande att åka buss också...

Jobbigt det här ju, men nu har jag hört med ganska många och det verkar som om ingen ska hemåt nu. Tyytiskt!


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja lider me de. Buss e värst som finns...

2007-05-24 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback