9 dagar kvar...

Det närmar sig! Nu har jag på riktigt börjat vänta! Det har känts så overkligt hela hösten, resan bokade vi ju redan i juli, men nu börjar jag förstå att vi verkligen ska åka! Och nu kan jag knappt sitta still. Vill åka omedelbums! Under vår Vasakväll i fredags hälsade vi på vårt ressällskap A&M och gjorde upp planer för de två veckorna over there. De var väldigt pålästa och förberedda, så vi blev riktigt inspirerade! Det läses turistguider för fullt här nu, kan jag meddela! Saken blev inte sämre av att vi fick veta att vi har lägenheten på Manhattan för oss själva under de dagar vi är där. Toppen!



Bjuder på en bild av mig och Mel B från dammiddagen förra tisdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback