En regnig söndag

Och så håller helgen på att ta slut, än en gång. Men den har varit bra! Fredagskvällen spenderade vi hemma i soffan och tittade på Idol. Jag blev nog lite småledsen då Daniel röstades ut. Han skulle ju absolut ha varit med i finalen! Men såde je. Hoppas svenska folket tar sitt förnuft till fånga och inser att det är Andreas som måste ut nästa gång. Han sjunger bra, men är nog inte lika mycket artist som tjejerna. Jag vill se Marie och Amanda i finalen!
Igår var vi ute på långpromenad och vandrade lite på stan. Vi köpte nödvändigheter inför resan, som nu verkligen närmar sig. Om fyra dagar åker vi! På lördagseftermiddagen var jag på vinprovning med några damer från jobbet. Det var riktigt kul, men svårt! Sen fortsatte vi till Old bank och var sen där tills de bröt upp och jag fortsatte till F där det var nån rockkväll. En lång dag och kväll blev det! Idag tar vi det lugnt. Eller lugnt och lugnt, jag ska presentera ett arbete imorgon och har också en annan deadline, så jag pluggar för tillfället. Ikväll kommer L och M på filmkväll.

Back to business...
Ha en skön söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback