Kyckling och kikärtssallad

Känns som om dagen varit lång, fastän klockan bara är sex. Jag började dagen med föreläsning och jobbade sen 12-16. Måndagslunch däremellan med N och P. Helt okej dag, men måndagar är måndagar. Alltid är man lite seg. Datorn är också seg och snubben fick göra ett kirurgiskt ingrepp för att den skulle starta. Annars inget nytt. Ska dona det absolut sista med kandidaten ikväll för jag ska lämna in den imorgon. Känns som om jag har skrivit det där hundra gånger förut, men när är den färdig då? Skrev avslutningen igår och nu ska jag bara finjustera den lite. Sen skickar jag in den för en sista granskning. Sen vill jag helst aldrig se den mer...

Spinning ikväll också. Jag undrar om nån annan ska?

Men nu är maten i ugnen riktigt just klar. Vad sägs om kyckling och kikärtssallad? Nyttigt och gott!

image89
www.tasteline.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback