Datorer och snor

Dataproblemen fortsätter. Datorn fungerar lixom inte första gången man startar den, men på andra eller tredje försöket fungerar den någorlunda normalt. Skräp. Någon som vill köpa en bärbar dator åt mig? Jultomten? Haha. Kunde köpa en i USA, för billigare pris än här. Men han jag bor med upplyste just mig om att det nog inte är så smart, med tanke på att ÅÄÖ-tangenterna inte finns i engelska språket. Nä just ja, det är kanske inte så fiffigt :)
En sån här rosa sak vore ju annars inte så dumt! Fast jag skulle nog hellre ha en röd.

image85
www.gigantti.fi

Idag ska jag jobba stenhårt med avslutningen på kandidatavhandlingen. Fattar inte att det ska vara så svårt att klämma dit en avslutning? Ska läsa igenom den ett par gånger nu så kanske det äntligen lossnar.

Annars en gråmulen söndag, huvudet fyllt med snor. Mysigt, med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Ciz

Oj va sööt! en sån vill jag ha! Lite glitter till på tangenten så je an perfekt ;)

Postat av: Cia

:)

2007-10-21 @ 18:12:44
Postat av: Cia

jo, fast nu ha Daniel dumförklara an... "för dålig processor"... vatå processor, an e ju snygg! :)

2007-10-21 @ 19:38:26
Postat av: Ciz

hehe! Skit i insidon, e je ju utsidon som räknas :)

2007-10-21 @ 21:07:23
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback