Kandidatdille och plättar

Trött, tröttare, tröttast. Började dagen med att skriva skrifliga delen i finskatestet man behöver för en examen från ÅA. Jag klantade ju till provet i våras, då jag "lyckades" missa att man skulle skriva två texter. Jag skrev bara en och fick underkänt. Idag gjorde jag ett nytt försök och den här gången läste jag instruktionerna noggrannt. Det gick halvbra, tight med tiden, men ett nöjaktigt borde jag väl i alla fall ha skrapat ihop. Så, kära vänner - jag är hoppeligen snart pol.kand. I december vill jag hemskt gärna få examen. Inte för att den i sig gör från eller till - men för mommas skull. Hon har väntat länge redan på att få läsa mitt namn i tidningen! :)

image82

Efter finskan var det jobb som gällde, och efter jobbet gick jag på stan med M. Nu är jag hungrig och trött. Det får bli dusch, mat och tv.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback