Onödig lista

som jag hittade. Kopiera och fyll i!


1. Vilken tid gick du upp I morse?
Kvart i åtta. Föreläsning 9.15.

2. Diamaneter eller pärlor? Beror på.

3. Vilken film såg du sist på bio? Såg nån svensk film i Stockholm, kommer inte på namnet. Ska se Colorado Avenue nu i veckan.

4. Favoritprogram på TV? Prison break, Desperate housewives, Idol.

5. Vad åt du till frukost? Två smörgåsar, ett kokt ägg och te.

6. Vad är ditt mellannamn?
Henrika.

7. Vilken sorts mat gillar du mest? Asiatisk kanske.

8. Vilken sorts mat gillar du inte? Nuförtiden äter till och med jag det mesta, men lever och olika sorts frestelser dissar jag.

9. Vilken chipssmak gillar du mest?
Sourcream and onion, heter det så?

10. Vilken cd gillar du mest just nu?
En bränd blandad i bilen.

11. Vilken bil kör du? Snubbens.

12. Favoritmacka?
Jag älskar allt bröd och gärna med mycket pålägg. Subway är förstås rena rama himmelriket.

13. Om du fick åka vart du vill, var skulle du åka då? Karibiska övärlden eller Sydamerika.

14. Vilken färg är ditt badrum? Vitt och turkost.

15. Tar du gärna på dig? Jeans.

16. Var vill du bo när du pensioneras?
Kanske på ett varmt ställe.

17. Bästa födelsedagen?
18-års dagen är väl den man minns bäst.

18. Favoritsport? Friidrott och bollsporter.

19. När fyller du år? 3.3.

20. Är du morgon eller kvällmänniska? Det växlar.

21. Husdjur? Mimmi, fast hon bor nästan 300 km bort så det kanske inte räknas.

22. Någon spännande hemlighet du vill dela med dig? Eeh. Har ingen på lager.

23. Vad ville du bli när du var liten? Först tandläkare, sedan lärare och till slut journalist.

24. Favoritchoklad?
Vadå, måste jag välja?

25. Favoritblomma? Kallor är fina.

26. Vilket datum i kalendern ser du fram emot?
29.11

27. Vad är det längsta från hem du varit? Kypros.

28. Favorittidning? Ja, inte Sydin i alla fall.

29. En liten grej som du verkligen njuter av?
Massage. 15.10 ska jag på indisk huvudmassage, wihuu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

såna kan vara ganska skoj ibland ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback