En MALM sängstomme kanske?

Jag är inredningssugen. Skulle vilja förändra hela lägenheten, från golv till tak. Måla om. Skaffa nya möbler. Allt! Det är mamma som inspirerat mig, för eftersom det numera finns en platt-tv hemhemma så behöver vardagsrummet omorganiseras och nyinförskaffningar göras. Så att, efter att ha funderat och planerat inredning hemhemma vill jag nu planera inredning här. Hemma. Synd bara att ekonomin sätter stopp. Och utrymmet förstås, våra 46,5 kvadratmeter är ju redan fullproppade. En större lägenhet skulle alltså inte vara helt fel! Eller ett eget hus som C! :)

image76
www.ikea.se


Fast nä, att flytta är nog inte aktuellt. På länge. Fast eftersom jag inte alls vet vad jag gör nästa höst då gradun förhoppningsvis artat sig någorlunda, så är det ju öppet. Bo kvar här, flytta norrut, flytta utomlands. Den som lever får se.

Har tre möten inspikade den närmaste veckan. Och så gott som alla kvällar fyllda. Det märks att hösten är här och studier och studieliv tagit fart. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback