Njuta

Fredagkväll och jag njuter. Veckorna är så hemskt intensiva i höst, det är full fart hela tiden! Jag njuter av de kvällar jag är hemma och ledig hela kvällen. Jag tror att det här är första kvällen hittills den här veckan som jag är riktigt ledig. Jag har sovit, ätit tortillas och sett Idol - bästa programmet på tv just nu. Och det ska vara den svenska versionen, finska motsvarigheten ligger definitivt i lä i fråga om talanger. Fast det visste vi ju redan...

Och eftersom det är fredag idag är det lördag imorgon. Jag borde definitivt studera, men det skulle vara himla skönt med en helt ledig dag, så jag vet inte vad det blir. Kanske motionsdag med ÖN, kanske skriva praktikrapporten klar. Kanske tjejfest på kvällen. Saa sii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback