Plus och minus

image75

Plus


Det är höst
Alla vännerna tillbaka i Åbo
Jag har jobb - och lön
Studieliv
Svea-paket till digiboxen - tillgång till hela fem svenska tv-kanaler
Om tre månader är jag i New York
Nybakade kakor på bordet :)
Män som hatar kvinnor

Minus

Det är höst - snart vinter
Jag har jobb - och praktiklön
Mognadsprov på kommande - vadå mognadsprov?
Tre tenter i höst - suck och stön, men det kunde vara värre
Excel - min kära kollega


Det ser ju ut som om plussidan segrar i alla fall! Tur är väl det. Jag är trött. Och så har jag ont i högra örat. Första dagen på nya jobbet gick bra trots små dataproblem som resulterade i ett nytt rum och en annan dator. Och så Excel förstås. Fast de sista timmarna kom vi faktiskt riktigt bra överens. Tur är väl det, med tanke på att vi ska umgås i tre månader!

Jaaja. När blev klockan kvart över nio?

Tv eller bok. Det är frågan nu.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback