Tatuering eller inte?

Nu är jag inne i en tatueringsperiod igen. Det är så snyggt! Från och till sedan jag var 18 har jag funderat på en tatuering, men aldrig kommit till skott eller aldrig kunnat bestämma mig. Nu funderar jag igen. Vill jag ha en tatuering? Vill jag faktiskt det? Och sen igen, var vill jag ha den och vad vill jag ha. Det är knepigt att bestämma sig och ännu knepigare då man är velig av naturen... :)

Egentligen valde jag tatuering för länge sedan, men idag fick jag en ny idé. En mer originell. Det huvudsakliga problemet är att jag inte kan bestämma var jag vill placera min eventuella tatuering. På ryggen, i svanken? Nä, jag vet att man inte ska placera den så att man inte kan få ryggmärgsbedövning. Men på sidan. Det är snyggt och man exponerar den mycket sällan. Vill man inte visa sin tatuering, så behöver man inte. Vilket ju också kan vara lite tråkigt, för hur ofta exponerar man svanken egentligen? I bikini, typ. Så att, den skulle vara väldigt gömd. Men på axeln då, eller mer mot ryggen? Där är den inte särskild gömd.  Jag skulle kanske tycka om det nu, men vad tycker jag då jag är 50?

Det var mina funderingar ikväll. Jag är trött. For direkt efter jobbet idag med L till Mylly på shopping, så det har varit full fart hela dagen. Imorgon ska jag fixa lite studier, hade jag tänkt. Sen borde jag städa och kanske försöka hitta jeans i stan då inte Mylly hade några åt mig.

Men att, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback