Bokhyllsbygg

Glömde säga att besöket hos frissan gick bra, även om jag tyckte att jag satt med hårfärgen i håret suspekt länge... Men resultatet blev nog helt bra! Idag köpte vi biljetter till Kårens eftersläpp på wappen. Före eftersläppet, som jag aldrig varit riktigt förtjust i men som jag ändå går på varje år, så ska vi vara på Teini och äta. Precis som ifjol. Blir nog bra, det är skönt att bara kunna få anmäla sig och sen bara komma dit. Och slippa planera! Tror eftersläppet kan vara bättre i år också, nya band och tre band istället för bara två. Men säkert är där lika fullt och trångt som vanligt! Jag har nog lite skräck för sånt, tror jag. Tycker inte om att behöva köa i en halv evighet för att få en öl och sen i en evighet till för att få gå på toa. Nej tack. Men det är ju kul också med en massa känt folk och bra stämning!

Ikväll ska jag och M till Sotka och köpa bokhylla åt henne. Sen ska vi bygga ihop den och dricka lite vin och äta nåt mumsens för att fira hennes födelsedag i efterskott. Hoppas bara den där bokhyllan är någorlunda enkel att bygga! Minns när hon köpte sin förra bokhylla, då var vi tre tjejer som skulle skruva ihop den och det byggandet gick inte sådär jättebra. Fast vi fick nog ihop den till slut. :)

Och jo, finskapresentationen gick bra. Till och med diskussionen efteråt gick helt ok!

Nu ska jag diska och ge upp för idag...



Bokhyllsproffsen :)
Tror bilden är från 2005,
på den gamla goda tiden då C också bodde i Åbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback