Dagens tankar

Min gradu är jag redan trött på och jag har inte ens börjat skriva den ännu. Det känns sannerligen som jag har fastnat i ett innan-gradu-träsk som jag har uppenbara problem med att ta mig upp ur. Jag har skrivit forskningsplan, jag har presenterat den på seminarium och jag har funderat vidare från de kommentarer jag fick där. Men nu vet jag faktiskt inte. Är redan trött på ämnet och jag blir galen på att jag aldrig får en exakt formulerad forskningsfråga till stånd.  Funderar helt kallt på att byta ämne. Starta om på nytt.

Nej blä det är inga roligt det här. Om nån har en färdigskriven samhällsvetenskaplig pro gradu-avhandling i sociologi inom delområdet media får den personen gärna ta kontakt. Just nu skulle jag betala vad som helst. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback