Det blev inget badande

Nej det blev inget bad. Det var ju så härligt väder ute så vi gick till Kuppis parken istället och kollade in lekutbudet. Heidi gungade och rutschade och sparkade fotboll. Efter lekandet for vi till stan och testade den nya glassbaren i Hansahuset. Och jeeken vilken god glass det var! Kom fram till att de nog gör den själva. Supergott! Nu har jag tråkat ut min sambo med att öva på min finskapresentation framför honom. Haha, han orkade nog inte lyssna särskilt mycket.

Finns det nåt på tv ikväll?

Tänkte ringa F i Danmark ikväll också, men det får nog vara till imorgon. Resan börjar verkligen närma sig! Fast det
är så mycket på gång med allt möjligt så jag har inte riktigt hunnit fundera så mycket på den. Men nu när det närmar sig är jag nog ivrig! Ska bli kul att se hur F bor och förstås att träffa henne och hennes dansk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback