Energisk söndag

Festen igår var hellyckad, åtminstone tror jag att de flesta tyckte det! :) Vår lägenhet var fylld till bredden med folk, jag tror faktiskt inte att så många fler skulle ha rymts! Men finns det hjärterum finns det stjärterum! Idag är jag jätteledsen över att vi ska flytta. Det känns så lessamt att flytta från allt och alla. Men så är det, fördelar och nackdelar med allt. Det blir bra i Vasa också, det vet jag!

Det var bra fest igår, men jag har ändå varit pigg som en mört idag! Har varit en riktigt rolig söndag! Förstås har vi varit på lägenhetsvisning med L&M, det är ju vår nya söndagshobby. Men vi har också hunnit vara på skärgårdsmarknad, där vi smaskade i oss våfflor, och så var jag ute och cyklade och invigde mina nya solbrillor. Ikväll har vi grillat korv och majs. Smaskens med vårens första grillning! Jag skulle ha velat spela kubb också, men de andra var så trötta och tråkiga så de vägrade hänga med på det :)

Film är det som gäller ikväll. Jag tänkte tvinga snubben att se en riktig tjejfilm, 27 dresses, som lär ska vara en riktig typisk romantisk komedi. Lagom hjärndött så här på söndagskvällen. Imorgon är det måndag igen och tillbaka till verkligheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback