Frisördags!

Äntligen, äntligen! Klockan 13 ska jag till Hair&Beauty Plaza och få lite ordning på håret. Jag är alltid likadan, håret hinner bli en katastrof innan jag kommer mig till att boka tid. Men eftersom jag håller på och sparar ut det lite så får hon nog inte ta alltför mycket idag. Ha återigen insett vilken lyx det är att kunna sätta håret i svans...

Annars var det svinkallt imorse men nu har solen hittat fram och det ser riktigt varmt ut. Senare idag måste jag förbereda min suullinen esitys i finska som är på onsdag. Usch vad jag kommer att vara nervös! Får nog lov att förbereda mig ordentligt, typs lära mig det jag ska säga utantill :)

Nu lunch och sen frissan.

Glad måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback