Dogs

Egentligen är jag nog mer en kattmänniska än en hundmänniska, och jag skulle jättegärna ha en liten kattunge. Men jag skulle också kunna tänka mig en liten, busig hund. Och då menar jag verkligen en liten hund. Jag har länge varit fascinerad av de små chihuahuorna, och skulle verkligen kunna tänka mig en sådan liten plutt. Men jag träffade ett par gånger en hund i ungefär samma storlek, men av en annan ras och jag tyckte den var hur cool som helst. Pomeranian heter rasen och de är helt fruktansvärt söta! En sån skulle jag vilja ha! Och faktiskt så blev sambon minst lika charmad av den lilla sötisen, så vem vet, kanske en dag! Men husdjur är nog inte aktuellt på flera år ännu, inte så länge vi bor i höghus i alla fall!






Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag å vill ha hund! Ha faktisk kolla in pomeranian å Fedd vort riktigt fascinera oåv di å. Men knappalunda var e nån hund här på flera år heller. E borta så mycket hela tiden... Synd, men nu ha vi börja kom in på katttankarna igen, så vem vet?

Postat av: Anna

Jag å vort rektit fascinera åv pomeranian! Men Mattis e allerisk, å dessutom så je e ju no mytchy arbet me en hund. Tacka vet ja kattor :)

2008-08-29 @ 16:24:10
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback