Impuls

Sitter och avnjuter en kall Fizz och väntar på att studiekompisen N ska komma hit. Hon påstår att vi ska till Ollis och kolla läget ikväll, och då N påstår nånting så brukar det bli så :) Jag har nog inte varit till Ollis på sisådär två år, så jag har ingen aning om hur Ollis är nuförtiden. Men jag tror att det är som förr, och att jag under kvällen kommer att inse att jag passerat den övre åldersgränsen :)

Ett impulsbeslut blev det att gå och se till Ollis ikväll. Impulsbeslut är bra, det brukar bli som roligast då!

Hmm. Testade att googla på Oliver´s in och Ollis, och dum som jag var tittade jag även på sökresultaten av bilderna. Blev lite, hmm, överraskad... Ni kan ju själva testa googla på Ollis. Och se på sökresultaten på bilder. Hrrm. Om ni verkligen vill och vågar. :)


Haha, hur många googlade inte?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback