Storstädning

Det blev sovmorgon idag. Jag var uppe och vände åttatiden då Snubben åkte till jobbet, men eftersom ögonen knappt hölls öppna, så gick jag och la mig igen. Och vaknade igen klockan elva! Länge sen jag sov så länge, men var hemma först halv ett i natt efter att ha åkt dagtur med Viking line och sen bilat upp till Vasa. Nu är jag i alla fall utvilad och då står storstädning på schemat. Ikväll ska nya bokhyllan skruvas ihop och de andra 178 sakerna vi skaffade på IKEA på plats. Det har jag sett framemot i en vecka nu så det ska verkligen bli roligt! Och är det riktigt nystädat och fint är det ju ännu roligare :)

Det är skönt att vara hemma! Än en gång stämmer borta bra, men hemma bäst!



Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas e går bättre för dej än mej! Ha som itt riktigt kumi igang än efter min paus men nu måst jag försök skärp me. Trevlig städdag!

Postat av: Irene

Hoppas att alla delarna finns med till möblerna!

2008-08-25 @ 14:41:27
Postat av: Anna

Oj va skönt att hava städa och ja jag förstår tjusningen me alla nya grejer! :)

Vi e i vasa from nästa viik no, ska var skönt att få la lägenheten "färdi". Ni e no välkumi! :)

2008-08-25 @ 20:27:58
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback