Träningsvärk och bostadsmässa

Det är ingen bra kombination. Alla trappor och allt promenerande tär de på de stackars musklerna som redan är plågade. Men sådär annars var bostadsmässan i Vasa riktigt bra! Snygga hus och fina inredningar, även om jag tyckte att många gick i lite liknande stil. Jag fick många favoriter, så om nån snäll typ skulle kunna tänka sig att fixa sisådär 500 000 euro åt mig å det snaraste så skulle jag gladeligen börja bygga!

Träningsvärken som jag och min sambo ojjar oss över idag kommer från beach volley-turneringen igår. Kanske skulle det ha varit fiffigt att stretcha lite efter fem matcher, men nej, så smarta var vi inte. Men en pokal hade vi med oss i bagaget då vi åkte hem därifrån, så vi är nöjda och glada i alla fall. En tredjeplats blev det för Bäckliden IK :)



Weekendhouse-hus på mässan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback