Enkätundersökning

Arbetet med gradun går framåt, hurra hurra! Undersökningen börjar likna en undersökning och jag hoppas kunna få ut den på webben nu riktigt snart. Då är det bara att vänta på svar (och jag har en ambitiös målsättning på många svar!) och sen ta tag i analysen. Och för att den ska gå smärtfritt borde jag å ena sidan leka med skräckprogrammet SPSS över julen och å andra sidan fördjupa mig i kvantitativ analys. Hurra hurra, för en kul jul!

Annars har jag jäättesvårt att ta mig upp på morgonen nu då sambon är borta på jobbresa och inte kan väcka mig till liv på morgnarna. Jag skulle förresten kunna sova dygnet runt, eftersom det ändå inte blir ljust nångång. Den här veckan kvalificerar sig nog i toppstriden i tävlingen om Årets mörkaste vecka. Grått och regnigt och mörkt. Jämt. Men i morse tvingade jag mig upp halv åtta, för jag hade frissatid klockan 9. Det gick. Och jag snoozade bara en gång... Och fin i håret blev jag också! :)

Nej, nu ska jag fortsätta pynja med undersökningen...
Skön torsdag! (Hur i helsike det nu redan kan vara torsdag?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback