Julstress?

Hmm, det här bloggaryrket verkar nog vara nåt att satsa på. Blondinbella siktar i alla fall på att vara ekonomiskt oberoende före hon fyller 20. Och det låter ju great. Ska jag också satsa på, i nästa liv då. Sen siktar hon på att studera juridik "för skojs skull". Vad hände med alla drömmar om att hjälpa förtryckta kvinnor och så, undrar jag då. Men ah, vem bryr sig.

Ikväll har jag luftat mig en sväng på stan. Vad stressade folk verkar! Jag strosade lugnt omkring och sökte egentligen ingenting, eftersom mina klappar faktiskt till 90% redan är köpta, utan var mest ute för att se lite folk. Och inte minst för att köpa bröd. Men många andra jagade runt med världens brådska. Huh, jag hoppas jag aldrig blir sån.


Har du julstress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback