Bloggflumm

För ett år sen, då jag startade denna blogg, var det få som visste om den. Innan dess, då jag bloggade på bloggen.fi var det ännu färre som visste om det. Då skrev jag och var väl ganska anonym. Men innan dess, då Lunarstorm var coolt, då bloggade jag där och hade ganska många läsare. På sistone har jag fått fler läsare här också. Jag har börjat tala om för folk att jag bloggar, och ge adressen. Det är lite konstigt, det där. På ett sätt vill man ju ha läsare, men på ett annat så är det ju ganska privat. Ibland. Kanske jag inte är så privat. Nä det här blev flummigt. Men i alla fall, jag hade en point men den kanske försvann nånstans på vägen.

Jag tror att jag ska gå och diska istället. Och packa. Om en timme är vi förhoppningsvis på väg till Närpes. Om jag börjar göra mig färdig nu alltså och om snubben kommer från jobbet nångång. Men alltså, vi ska hem i helgen. Jag ska vila och ta det lugnt, åka på 18-års kalas, ta en kaffe eller en öl med nån, hälsa på momma och förstås bara vara hemhemma.

Så att, diska nu.




Två krutgummor:
Heidi och Mathilda på Mathildas 1-års kalas i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback