Det blir Vasa i alla fall

Camilla Läckberg och Martin Melin flyttar ihop! Lite lustigt, ju. Hon är min favoritförfattare och han var den förste som vann Expedition Robinson för sisådär 100 år sedan. Minns ni, han var ju polis? Jag brukade läsa hennes blogg förut, men det har jag tydligen inte gjort på länge för jag visste då verkligen inte att de var ett par.

Det var dagens nytt ungefär :)

Jag läser på tent, städar, tvättar kläder, ringer om jobb (igen!) och donar på. Och det är måndag och solen skiner och det är varmt och jag har varit i Närpes över helgen. Och jo, vi ska flytta till Vasa i maj. Det blev klart i fredags så under helgen har vi försökt smälta det. Det blir nog bra, Snubben har jobb och jag har min gode vän gradun att leka med :) Så vi är nog riktigt nöjda, även om vi kommer att sakna Åbo och alla människorna här.

That´s life och jag tror att Vasa blir skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback