Det var helgen, det

Inatt sov jag så gott på soffan att jag inte ens märkte att mina gäster hade gått upp imorse. De hade duschat och pysslat på, men jag vaknade först då C dukade frukostbordet. Och då låg jag alltså i vardagsrummet. Vår lägenhet är inte direkt stor, så jag måste verkligen ha sovit djupt! Vi lånar ut vår säng över helgen, då C och L är på seminarium i Åbo. De behövde nog sängen bättre än mig (han jag bor med är hemhemma på jobb över helgen) då systerns mage bara blir större. På två veckor har den faktiskt vuxit jättemycket. Tufft!
Nu väntar jag bara på att de ska bli färdiga för dagen så att vi kan åka och äta kinamat. Mums! Fast först ska jag gå på en lång promenad i solskenet. Det är äntligen riktig vinter ute!

Igår förnyade jag vardagsrummet lite. För en vecka sen möblerade vi om, och igår köpte jag nya gardiner. Det blev riktigt vårigt! Så kul att äntligen ha fått lite förändring!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback