En sånhär nödvändig lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Snubben köpte en glass åt mig då jag var ledsen över min kissemiss.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Åt frukost.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Blandade saft.
Det sista du sa högt? Jag är där på eftermiddagen, vi ses! (åt Pia)
Vad har du druckit idag? Te, vatten och saft.
Vad var det senaste du åt? Lunch, potatislåda tror jag det heter.
Vad var det senaste du köpte? En semla och ett tripp till lunch igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Grå är den väl.
Vad är det för väder hos dig nu? Det var sol och vårigt tidigare, men nu haglar det.
Godaste glassmaken? Vanilj-choklad mjukglass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo kanske.
Sover du tungt? Beror på.
Drömmer du mardrömmar? Sällan.
Trivs du med ditt jobb? Jag har inget jobb :)
Favoritklädsel? Bekväma, snygga jeans. Och tunika.
Favoritlåt just nu? Curly Sue.
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster.
Vad gör dig glad just nu? Att det snart är vår.
Vad ska du göra härnäst? Äta en smörgås, söka info till ett grupparbete, åka till gymmet.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Kunde vara bättre.
Favoritgodis? Choklad förstås.
Kläder just nu? Mörkblåa jeans, svart topp, röd topp och svart kofta.
Sommarplaner? Jaadu, den som det visste.
Hur många kuddar sover du med? 1.
Spelar du ngt instrument? Nejdå.
Morgon eller nattmänniska? Jag är en periodare :) Just nu är jag morgonmänniska.
Vad är viktigast för dig? Att mina nära och kära mår bra.
Är du kittlig? Väldigt.
Snarkar du? Nej, men jag pratar i sömnen.
Stjärntecken? Fisk.
Äckligaste insekten?  Finns det oäckliga insekter?
Stökigt el välstädat? Städat.
Längtar du mest efter nu? Att min gradu ska börja skriva sig själv.

Kommentarer
Postat av: Paate

Grymt bra låt hande Curly Sue! Ha de bra!

2008-02-13 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback