Jag är Bree

Facebook fortsätter att överösa sina medlemmar med ovärderliga test. Sist i raden av test som man absolut inte kan leva utan är Which desperate housewife are you?

Jag hade hoppats att jag skulle få bli Susan Meyer, eftersom hon är coolast och dessutom ungefär lika klumpig som jag. Men nej. Till min stora bestörtning är jag tydligen Bree!



I'm Bree. You are very family orientated and respectable and try to be the perfect housewife. You love cleaning and gardening and have many talents, you try to make everything perfect but it does not always go to plan. You can be a bit of a control freak and tend to have secret thoughts you keep to yourself. You?re Bree.

Höhh. Denna gång tror jag faktiskt att ansiktsboken har fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback