2.1 2008

Nytt år, nya möjligheter. Eller hur var det? Får väl hoppas på ett bra år! Åtminstone kommer det att hända en del nytt. Först och främst ska jag bli moster igen, då syster C blir mamma för första gången. Det ser jag jättemycket framemot! Sen börjar troligen snubben jobba med sitt diplomarbete här inom snar framtid. Var det blir vet han inte ännu, men i värsta fall blir det inte i Åbo eller ens i närheten. Och till sommaren? Ingen aning om var jag eller vi ska bo då, eller vad vi kommer att göra. Lägenheten? Bor vi där ännu i sommar och i höst? Bor vi ens i Åbo i höst? Det är många frågor, men ännu inga svar. Men det löser sig med tiden! Jag borde kunna skriva min gradu på distans i höst, så eventuellt blir det nog flytt. Nånstans.

Har vinkat hej till de små sötisarna nu, och också de stora förstås! Tyst och tomt och tråkigt här nu!

Men Gott Nytt År på er!

Kommentarer
Postat av: systeryster2

Ja mamma blir hon och nu håller hon på å käkar järntabletter å dricker järnjuice för att få blodet lite mörkare igen... :)

2008-01-08 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback