Blåbär



Det är ju gott! Kom på att jag hade frusit in en hel del blåbär i frysen, så nu blir det blåbär både till frukost och kvällsmat! Åt gröt med blåbär i morse och ikväll tänkte jag göra en smoothie med bären, youghurt och banan.

Annars läser jag på tent, funderar på gradun och dess tidtabell samt dricker grönt te. Har jag sagt att jag hatar tenter? Hur orkar man utsätta sig själv för dem? Svar: Man orkar inte, men man måste. Fast det är helt okej att veta att man endast har tre tenter kvar under studietiden!

Jag skymtar faktiskt en examen i horisonten. Det är ganska otroligt, egentligen. Finns det ett liv också efter studierna? Vad gör man ? Nä, jag blir så skrämd av blotta tanken att det är bäst att låta bli att fundera :)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback