Blankettlådornas dag

Det har varit en bra dag. Och bättre ska den väl bli, för snart ska vi på fest till grannarna på andra sidan gården. Det ska bli skoj! Började dagen med lite skoljobb. Sen for jag ut på en rejd. Först till Lidl och köpa blankettlådorna de annonserat om. Sen på lunch till Arken med N och P. Satt ganska länge och filosoferade där. Tog sen med N till Tiimari för att köpa fler nödvändigheter. Sen dess har jag inte uträttat några stordåd, förutom att ta blankettlådorna i bruk. Så nu är mina papper i snygga rader. Än så länge i alla fall! Hur jag än försöker, blir mitt skrivbord förr eller senare kaotiskt. Det har en förmåga att bli uppsamlingsplats för alla möjliga och omöjliga grejer. Men vem vet, kanske blankettlådorna är räddningen! :)

Nu håller klockan på att springa från mig så nu måste jag börja göra mig i ordning!

God och glad helg önskar jag er!


image123
Ifall ni inte visste vad en blankettlåda var, så vet ni nu :)


Förresten, ännu på tal om skrivbord. Jösses vad mycket ledig yta jag fått där sen jag bytte ut bordsdatorn mot laptop. Det ryms hur mycket som helst! Vilket i och för sig inte är så bra, med tanke på hur det brukar bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback