Magplask

Men det var ju trevligt. Ni vet när man ska ringa Ett Viktigt Samtal, och laddar upp inför det och är taggad till tusen då man väl slår numret? Och sen bara går signalerna och ingen svarar? Det känns ungefär som ett magplask från 5-meters trampolinen. Så oerhört frustrerande! Det känns som om man laddat alldeles i onödan och sen får man ladda om igen.

Så nu kan ni läsa genom raderna vad jag gör denna morgon. Jag är taggad till tusen, men varken den potentiella årsfestsponsorn eller den potentiella arbetsgivaren svarar då jag ringer.

Ha en bra tisdag!
Nu ska jag ta tjuren vid hornen igen.

__________________________________________________________________________________
Update 10.49

Jag tycker att min gradu är lyx. Tänk att kunna förena nytta med nöje - läsa bloggar och samtidigt göra research inför gradun. Just nu funderar jag på vilka bloggar jag egentligen ska välja för min analys. Det finns hundra frågor och än så länge bara några svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback